Längesen

Nu va de ett tag sen sist. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Det har varit en riktigt bra helg faktiskt. I fredags var det ledigt från skolan så det blev lite svaga försök till att räkna matte från min och Idas sida. Kvällen bestog av party och dans. Allt startade i Hannahs pojkväns lägenhet som vi så snällt fått låna, sedan lyssnade vi på joel (www.myspace.com/remixretard) och skakade rumpa på stadt. En väldigt lyckad kväll:)

För övrigt har jag nog bestämt mig för att skippa lumpen nu. Jag vill göra så mycket annat efter skolan. Lite kluven än men det lutar ditåt. Tänk er att istället ligga på en vit strand efter att ha surfat i en timme eller två. Nu snackar vi!


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0