Nervöst!

Nu börjar ja bli lite smått nervös! I morron bär de av till gbg för mönstring. Usch, vågar ja de här? Och självklart så ska de trassla med biljettbokningen och allt. Jag som knappt vet hur jag ska hitta rätt! Antar att anledningen till att jag ska sova över är att jag behöver extratid hos psykolog eftersom jag anmälde mig frivilligt. Vem gör egentligen de?:P

Nu har ja ju förresten gått o blivit 18 med. Äntligen! Blev både god mat och fina presenter. Däremot levde inte utgången i fredags alls upp till förväntningarna. Får ta och skylla på fel val av helg och för nyktert.


 So long!

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅH! Har du också mönstrat (det finns faktiskt andra som frivilligt har anmält sig) haha;) hur gick allting, ska du göra lumpen och vad blev du isf?:) Själv ska jag upp till Umeå i slutet av Juni nästa år, skyddsgruppchef blev det:) Pusskram

2008-11-18 @ 22:25:20
URL: http://elinsand.blogg.se/
Postat av: Svr från Sara

Jopp jag fick en tvådagars i götet. Haha ja då är jag inte helt konstig då:P Jo de gick ganska bra, jag är väl mer smart än stark om man säger så;) Jag fick plats som stabsassistent i Enköping, blir de så så rycker jag in i juli:) Men jag vet inte riktigt hur det blir än. Men det verkar spännande! Pusspuss

2008-11-20 @ 20:04:26
Postat av: Elin

Låter ju skit kul:) men vad gör en stabassistent? pusskram

2008-11-20 @ 21:20:07
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0