22:02

Jösses vad jag inte har gjort någonting idag! Har gått omkring i mjukisar som en zombie mest hela dagen, men de ärinte fy skam! På tal om otäcka monster så sitter jag och funderar på vad man ska klä ut sig till på maskeraden på lördag. Några små planer ligger och spinner inne i huvet på mig men vi får se hur det blir. Har ju ett helt lov på mig att grejja nått bra liksom!

För övrigt så åkte juj Elfsborg på stry idag i Göteborg. Bläää! Hoppas inte guldet är helt utm räckhåll nu och att dom vinner dom två sista matcherna. Kanske kanske kanske kan de bli guld ändå! Det kanske tillochmed blir ett besök i Borås på onsdag för min del. Förhoppningsvis:)

Nu är de dags att krypa i bingen. Bingen låter väl riktigt mysigt och lockande?:P

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0