Hejhej..

..hur mår du?

En ganska bra och vanlig fråga. Synd bara att den tappat lite av sin betydelse. Det är inte direkt så att jag gör ett långt utlägg om min, för tillfället,psykiska hälsa varje gång nån frågar mig det. Snarare blir svaret "jo de är fina fisken, hur är de själv?" I dom flesta fallen får man ju även samma svar tillbaka. Undra varför man egentligen frågar i princip alla man pratar med detta. Man vill ju inte alltid ha det ärliga svaret av någon man möter som hastigast ute på stan och knappt känner. Hur går man vidare i det samtalet? Annat ä de ju såklart om det är någon nära man pratar med. Typ som min hund, hon brukar alltis svara, och det käns ju bra!

Det var de djupa för idag. Sitter här och är helt slute i atmarna efter dagens träning, kibox eller något liknande. Men de är en härlig känsla vill ja lova! I morron är det fysikprov och kanske fredagsfika och festis som gäller. Kan nog bli en bra dag:) NU ska ja ta o bli fysikdoktor ett litet tag.


Pusspuss & so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0